Сюрреалізм від Kenzo в сезоні 2013/14

Категории
Эта статья была обновлена 29 2021,

Сюрреалізм в сезоні 2013-14 від Kenzo

Виробництво рекламних кампаній від елітних світових брендів в самому розпалі і це не дивно, адже кожен з них хоче представити свої твори мистецтва в кращому світлі перед загальною увагою фанатів і поціновувачів високої моди з усього світу. Елітні марки змагаються в візуалізації своїх новинок на майбутніх рекламних плакатах. Хто це зробить краще, яка ідея переможе - ось ті питання, які покликані вирішувати сотні фешн-фотографів і тисячі топ моделей по всьому світу. Боротьба ідей дуже часто призводить до особливих проявів творчості і вони, як правило, або стають дуже успішними, або зникають назавжди так і не зрозумілі. Останнє, звичайно, трапляється вкрай рідко в світі високої моди. Кожен екстравагантний крок довго зважується і прораховується, адже він, найчастіше, представляє обличя величезного творчого колективу та імідж серйозного імені.

В цьому місяці подібним чином відзначився французький бренд Kenzo. Про оригінальність його рекламних кампаній всі давно все знають, але остання змусила модний світ по-новому подивитися на гідний і улюблений багатьма бренд. З невеликим запізнення ми готові представити Вам рекламну кампанію колекції осінь-зима 2013-2014 від Kenzo. Її сюрреалістичність вразила багатьох критиків фешн-індустрії, хтось писав про те, що це свіжо і цікаво, а хтось, не розуміючи і глибоко не вдаючись у подробиці, розповідав про те, що це несмачно і навіть грубо. Ми спробуємо знайти в цій рекламній кампанії те зерно, яке хотіли передати нам два креативних директора бренду:

  • Керол Лім (Carol Lim);
  • Умберто Леон (Humberto Leon).

Зрозуміло, створити такі колажі без талановитої і пронизаної ідеями команди неможливо. Цю команду створило італійське тріо, що складається з відомого фешн-фотографа П'єрпаоло Феррарі (Pierpaolo Ferrari) і двох талановитих художників Мауріціо Каттелана (Maurizio Cattelan) і Микола Талса (Micol Talso). Потрібно зауважити, що зі своїм завдання вони впоралися на відмінно і найкращим чином відобразили сюрреалістичність і гру зі сприйняттям потенційних покупців Kenzo. Можливо, подібна реалізація стилю Kenzo в рекламній кампанії ще одне нагадування про незвичайне і полікультурне походження самого бренду.

Моделі і наряди в рекламі Kenzo

Моделями які взяли участь у фотосесії, а якщо сказати точніше, то в умілій компіляції фотографій і художніх вишукувань, стала цікава парочка:

  • актриса Рінко Кікучі (Rinko Kikuchi);
  • манекенник Шон О`Прай (Sean O'Pry).

Вони так само добре впоралися зі своєю роллю, але на відміну від творчого колективу у моделей вона була куди легше. Кікучі і О`Прай були в одязі, взутті і аксесуарах від Kenzo, але через велику кількість сторонніх художніх чинників найголовніше змістилося на задній план і це ми вважаємо невеликим промахом, хоча є і дуже хороші знімки на яких одяг Kenzo можна розглянути в деталях. Найважливішим елементом є всюдисущі очі, які і в самій колекції одягу зустрічаються досить часто, не кажучи вже про фотоколажах майбутніх рекламних постерів.

Звичайно, якщо подивитися на ці роботи з точки зору свіжості, сюрреалізму і незвичайного підходу, то рекламна кампанія колекції осінь-зима 2013-2014 від Kenzo вийшла чудовою. Вона найкращим чином підкреслила всюдисущі очі, які Керол Лім і Умберто Леон зробили центральним візерунком своєї останньої колекції. Ми впевнені, що всім модникам і модницям сподобається рекламна кампанія Kenzo своїм креативом і молодіжним підходом. Наша Вам рада, вже зараз думайте про сезон осінь-зима, адже в цьому році з такою великою кількістю цікавих пропозицій він обіцяє бути гарячим.

Комментарии
Пока нет комментариев
Написать комментарий
Имя*
Email
Введите комментарий*