Рекламна кампанія від Oscar de la Renta

Категории
Эта статья была обновлена 16 2021,

Рекламна кампанія Oscar de la Renta

Початок цього тижня може ознаменуватися тільки якимось дуже яскравою і вражаючою подією, враховуючи які рекламні кампанії показали нам в кінці минулого. Взагалі самі рекламні кампанії вже давно перестали бути тим, що мається на увазі під цією назвою. З кожним роком в дане поняття додаються нові елементи. Основним і головним з них, звичайно, залишається реклама колекція одягу, взуття або аксесуарів майбутнього сезону, але піар, рейтинговість і суперництво брендів в цьому питанні стають все сильнішим і цікавішим.

Здавалося б, це лише публічна презентація кількох знімків, на яких модель або моделі приміряю вироби відомого бренду, але це не зовсім так. За цими кількома знімками стоїть не менш велика робота, ніж за створенням цілої колекції, тому презентація рекламної кампанії має таке вагоме значення в світі моди. Минулого тижня відбулася одна грандіозна подія. Що може бути більш цікавим, ніж презентації, показані на вихідних, скаже хтось, але буде не зовсім правий. Сьогодні ми хочемо представити Вам рекламну кампанію колекції осінь-зима 2013-2014 від Oscar de la Renta.

Даний бренд не порожній звук в світі моди і вже той факт, що останні чотири з п'яти перші леді Америки традиційно одягалися виключно в Oscar de la Renta, говорить багато про що. А якщо сюди додати вражаючу історію бренду і сьогоднішню популярність по всій північній Америці, то ми маємо будинок моди який нічим не поступається європейським грандам з Парижа, Мілана та Лондона. Команду, яка створювала рекламну кампанію осінньо-зимового сезону 2013-2014 очолив відомий нью-йоркський фешн-фотограф Норман Джин Рой (Norman Jean Roy), йому асистували: стиліст Алекс Уайт (Alex White), відповідальний за макіяж Гуччі Вестман (Gucci Westman) і перукар Орландо Піта (Orlando Pita).

Моделі і фотографи в рекламі Oscar de la Renta

В колекції осінь-зима дивно переплітається почерк двох великих майстрів сучасності. Першого ми знаємо і це сам Оскар де ла Рента (Oscar de la Renta), а ось другим виявився давній друг маестро Джон Гальяно (John Galliano), який останнім часом нудився в пошуках натхнення і знайшов його з пропозицією Оскара попрацювати в його студії. Результат як видно вийшов просто приголомшливим, Джон Гальяно вніс трохи свого авангардного колориту в традиційний стиль великих, розкішних візерунків Оскара де ла Рента. У фотосесії для рекламної кампанії взяли участь три топ-моделі:

  • Катя Богучарська (Kate Bogucharskaia);
  • Ірис Ван Берн (Iris van Berne);
  • Патриція Мотьеджунайт (Patricija Motiejunaite).

Крім двох майстрів створивших унікальну за красою колекцію для одного з найпрестижніших будинків моди був ще один. Ця колекція і відповідно рекламна кампанія запам'яталися ще й оригінальністю своєї появи. Зазвичай бренди такої величини викладають спочатку матеріал на своєму офіційному сайті, а потім, чекаючи вересня, запускають фотознімки кампанії в найпрестижніші глянцеві видання світу, але головний виконавчий директор марки Алекс Болен (Alex Bolen) в цей раз вирішив трохи відійти від звичних традицій модельного бізнесу. Перші кадри рекламної кампанії з маленьким прес-релізом з'явилися на офіційній сторінці бренду в одній з популярних соціальних мереж Instagram, а потім і в Facebook, Twitter, Tumblr. Алекс Болен прокоментував це з тієї сторони, що такий престижний бренд як Oscar de la Renta прагне бути ближче до сучасної молоді і тому для неї першою він хоче відкрити двері в світ ексклюзивного стилю.

Для завершення нашої подорожі необхідно зауважити, що починаючи з моменту виходу у відкрите інтернет-співтовариства рекламна кампанія сезону осінь-зима 2013-2014 від Oscar de la Renta вже встигла обплутати себе мільйонами коментарів в соціальних мережах і мабуть з цього моменту ми відкриємо нову історію появи рекламних фотознімків від найпрестижніших брендів сучасності. Відносно самих фоторобіт, то вони вийшли чудовими як за колоритом, так і в розрізі представлених нам нарядів, аксесуарів, дорогоцінних прикрас та ексклюзивного взуття.

Комментарии
Пока нет комментариев
Написать комментарий
Имя*
Email
Введите комментарий*